It's okay not to be okay.

Hej!
Idag har jag varit ledig vaknade upp hemma hos Hanna och det blev en lugn morgon för engång skull, super skönt va det. Vi åkte ner till coop för hon skulle handla efter det åkte jag upp till handen och mötte min kära vän Andreas som jag inte har träffat på typ hundra år. Vi tog en fika och snackade en massa, har saknat den där lilla pricken. Har varit på super bra humör idag för jag ska hjälpa mamma inatt och ser fram imot det jätte mycket, men sen kom jag hem och det blev ju koas som vanligt.. Så nu vill jag bara att mamma ska komma och hämta mig så jag kan komma bort här ifrån!
Imorgon är det jobb som gäller igen så jag lär vara en aning trött men det är bara att le och se glad ut. Efter jobbet så ska jag åka till min älskade mormor som alltid räddar mig när jag behöver det. En bättre människa än henne finns inte,
jag älskar dig bästaste mormor!
Nej nu ska jag göra mig fixa det sista sen ska jag åka, vi hörs när vi hörs.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0