Nya året

Hej bloggen.
Nu har det varit både jul och nyår och jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera er om vad som händer i mitt liv. Som ni läste i sista inlägget så skulle jag och min älskling åka till Stockholm och fira jul med min släkt, det va mysigt. Det va inte många dagar jag hade ledigt innan jag började jobba, så jag jobbade och min babe låg hemma och tog det lugnt.
Nyårsafton firade vi hemma hos Robin med vännerna, va en riktigt bra dag/kväll. Alla hade super kul, massa skratt och glädje runt om kring oss! Var ledig nån dag sen va det bara börja jobba igen.
Mitt hjärta åkte hem igår och det va tungt, jag saknar honom redan! När jag hade lämnat honom vid centralen så åkte jag hem och vila, när klockan började närma sig två va det bara att traska ner till jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem till älskade familjen Duggin, hade myspys och sov kvar dock lämnade min kära vän Johana mig så jag fick sova själv, tomt utan dig gumman!
Nu ska jag ta och röra mig mot jobbet, jobbar hela helgen.. Nej måste skynda mig nu!
Puss och kram
Du gör mig så himla lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0