I'm hurting

Jag att det bara är depp inlägg här men om ni inte redan har förstått det så är det här min dagbok, så tycker ni det är jobbigt att läsa bara massa depp så är ni mer än välkomna att sluta läsa.. Här kan jag skriva saker som är för jobbiga att prata om eller bara är lättare att skriva, även om jag har människor att prata med så måste jag få skriva av mig!
Idag blev jag kallad för glädjespridaren av en av mina "små" tjejer, det gör mig så glad att hon tycker det för jag vill verkligen inte att dom ska se eller höra hur dåligt jag egentligen mår. Nån lärde mig för länge sen att man alltid ska ha ett leende på läpparna även om tårarna är påväg ut, även om det är ett falskt leende så är det ett leende. Jag försöker så sjukt mycket och idag fick jag det svart på vitt att jag lyckats rätt bra iaf även om det är himla svårt ibland och jag bara vill skrika ut att JAG VILL INTE, jag orkar inte vara allas styrka längre!
Det gör ont och jag saknar dig, jag behöver dig! Jag vill bara att du kommer hit och kramar mig och säger att ALLT kommer bli bra igen, du fick mig hel så nu när jag står här själv utan dig så fattas det en bit av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0