speciell dag

dagen började med skola två lektioner, skönt
gick upp till centrum och träffade E&A gick runt och kollade lite hittade faktiskt nåra riktigt fina kläder.
A åkte hem jag och E gick till donken jag käkade sen så vi att det var 10kr för en mc flurry fattar ni 10kr asså gratis :D haha men glassmaskinen i haninge centrum var söder och vi var så himla sugna på glass så vi åkte ner till drive in donken och köpte oss en mc flurry och satte och i solen och slekte himla mysigt faktiskt. min kära vän och jag hade många roliga skratt när vi satt där skönare väder kan det inte vara :) nu är vi hemma och min kära vän har somnat som vanlig hon är en riktig sömntuta, haha.
det har varit en riktigt skön dag och hoppas att den inte blir förstörd och dessutom är det en speciell dag idag säger inte varför men för er som känner mig vet vad jag menar, haha ;)
puss&kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0