vild kväll

jag viste att jag skulle till jim igår och jag ringde honom och ha viste inte om det skulle bli nått så han skulle höra av sig lite senare och han skulle ha fest, och han sa att jag skulle klä ut mig jag fick panik jag hade ingenting hemma så jag improviserade och blev en hora, haha. hade styups så att man såg spetsen haha inte diret fint men killarna tycker det är sexigt, haha hade extra mycket smink röda naglar och röda läpper, grr haha nooooot. när jag kom till jim va det bara grabbarna där så himla kul nej sexigaste just då var ju sebbe som hade kläning på sig fyfan haha skulle inte banga på en kille i kläning, haha. folken ramlade in och alla blev fullare och fullare det va riktigt kul, tack för en skit roligt kväll jim och alla andra :) hade lovat emma att sova hos henne för att hon skulle komma dit, hon får alltid ta hand om mig på fyllan (a) tack hjärtat. vi skulle åka hem men hoppade av hos linda och va där ett tag åt nudlar och popkorn mums fyllekäk är det bästa :) sen kommer snälla perez och hämtar oss så vi slipper ta bussen hem, riktigt skönt att åka bil hem :) tack! haha juste jag tog studenten också, gick med jims alldeles förstora studentmössa men jag kände mig fett stor :D haha kommer bilder ;)

  sjukt vacker eller hur, NOOOOT!

i morse vaknade jag av fridas jävla fågel jävel tänkte gå upp och döda den sen ringde min mobil och det va min älskling :) skönt att höra att allt är bra med honom. sen gick jag upp och käka lite medans emma sov som vanligt, satte mig vid datorn och spelade :) man mår lite sådär halv dåligt idag, haha har lite ångest också tror jag va jättejätte otrevlig mot min killkompis :$ förlåt, menmen va ska man säga, haha. nej nu ska jag ta och käka lite sne ska jag vila så bakis smällan går bort (a) ska troligtvis träffa min killkompis lite senare då måste man ju vara pigg och glad :) men man vet ju aldrig med honom ''han är ju en sån upptagen människa'' haha fjaaaasko! annars lär jag bara ta det lungt ikväll det är ju ändå skola imorgon då måste man ju vara pigg, eller inte! jag längtar inte vill vara ledig en vecka till..
nej nu ska jag äta, hoppas alla hade en lika trevlig lördag som jag hade :)
puss & kram
J

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Jätte söt verkligen! :)

2008-11-15 @ 11:34:33
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahaah nej verkligen inte :P

2008-11-15 @ 18:09:55
URL: http://juff3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0