lördag

gårdagen va super bra, drog till sabina och jims lokalfest i bandbergen och det va sjukt kul i början till det blev kaos och nån jävel tog söder spegeln. slagsmål polisen och ambulansen kom jag pratade med en polis, duktig jag va. sen drog vi till handen och va där en stund sen åkte vi hem.. precis när jag hade lagt mig i sängen så ringer stek och säger att jag ska gå ut och sån bra vän som jag är så gjorde jag ju det. 
imorse när jag vaknade så mådde jag verkligen inte bra men nu är jag på g igen, som vi brukar säga på det igen och ta smällen imorgon! marie och lite folk kommer hit för vi ska föra här sen vet vi inte vart vi tar vägen men man hittar väl alltid nått. skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0