underbar kväll

Har haft en sjukt bra dag började med skolan sen åkte jag in till stan sen va det bara hem och ducha sen hämtade Oscar mig och vi åkte till Alex och kollade på när han fixade med sin bil. Hade sjukt kul med grabbarna och det blev många roliga skratt! När Alex va klar med bilen så åkte vi och käkade sen åkte vi till bilträffen som va vid jakobsberg, Oscar åkte hem så jag åkte med Alex vi åkte till nått ställe där det skulle bli race men så blev det ju inte eftersom snuten kom så vi åkte till donken och grabbarna käkade. När dom va klara så åkte vi tillbaka till Haninge och träffade lite folk och sen körde Alex hem mig. Nu sitter jag i min säng och är överpigg så ska väl slänga på en rulle så man blir trött. Imorgon bär det hem till Patricia på tjejmiddag sen vet jag inte vad som händer.. Skriver imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0