Hatar misstag

Hade en kanon kväll igår det blev lite för mycket av det goda men kul hade jag och jag måste bara säga att jag har underbara vänner som gör att jag glömmer allting. Så tack alla för en helt underbar kväll igår!

Har legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv ska till mig tjejkompis som fyller arton år idag och jag har velat fram och tillbaka om jag verkligen vill gå ut och visa mig för allmänheten och som vanligt så övertalade mig underbara lilla Patty mig att jag ska med så hon får ta hand om mig ikväll jag hatar att jag alltind ska sätta mig i samma sits hela tiden, fan. Tack Patricia för du får mig att bli glad! Får inte glömma att underbara Carro ska med också så ska försöka ha en underbar kväll idag också. Nej nu måste jag börja fixa mig ska möta dom snart, önska mig lycka till.

Och du, ring inte mer!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0