rubrik..

Fått en rätt skaplig natt nu iaf. Har inte vaknat varje halv timme har fått sova några timmar iaf, vaknade nyss och skulle helst vilja vända mig om och somna igen. Jag orkar inte med den här smärtan den tar kål på mig, jag förstår inte hur du kan göra såhär mot mig det är helt sjukt! När ingen ser och ingen hör då kommer alla känslor ut och då är jag glad att jag har min älskade hund som ALLTID ställer upp och alltid lgger bredvid en när tårarna rinner som mest, utan henne skulle jag inte klara av att vara ensam hemma.. Aja nog snack om det där ska käka lite frulle sen duscha och sen gå till praktiken och prata med min handledare!
xoxo

Jag stod bredvid och såg allt bara hände,
jag stod bredvid och såg hur allt bara vände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0