tisdaaaaag

Så nu är jag hemma efter en lång dag. Är helt slut och ska snart sova måste bara vänta tills mina serier är klara så ska jag kolla på dom men lär väl somna mitt i ett avsnitt men då får jag kolla på dom imorgon helt enkelt. Efter praktiken så åkte jag hem till Johanna och där va PJ och Jocop också, PJ skulle iväg så jag och Skogis och Jacop gick till bussen och mötte Modig så åkte vi till handen och grabbarna käkade sen blev det en sväng till tungelsta sen en sväg till garaget sen stan och körde hem Alex kompis. Sen släppte vi av PJ och sen åkte vi till statoil och satt där och snackade lite sen gick Johanna hem och Alex körde hem mig och ska snart lägga mig ner och hoppas på att får lite somn inatt. Skriver mer imorgon natti natti!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0