I paradiset

Hej alla söta som fortfarande är inne och kolla in min blogg. Jag vet att jag är sämst på att blogga och jag tänker inte lova att bli bättre på det för jag tror inte jag kan hålla med, men ska iaf göra ett försök.
Jag kom till min älskling igår hade inte träffat honom på flera veckor så är överlycklig att vara hör, skulle kunna klistra mig fast vid honom så jag aldrig va utan honom igen. You are the best thing I have!

I fredags så var det ljusparty hemma hos Marie, hon hämtade mig vid typ elva och då åkte vi till systemet och handlade till kvällen och sen blev det coop för att handla det vi hade glömt handla dan innan. När vi kom hem så var det lunch dags för Alicia och för oss, när det va klart så tog jag Alicia till ÖB för att handla med oss hem fick vi Sara himla trevligt. Vi snackade lite skit sen hoppade jag in i duschen och fixade mig sen började vi laga mat. Tiden rullade på och tjejerna började kommer, när alla va där så blev det tacos himla gott. När alla hade ätit hade tjejen med ljusen visning, himla fina ljus och härliga dofter. Blev mycket skatt och mycket prat en helt underbar och perfekt kväll.

Nej nu är det middag så nu måste jag sluta, skriver när jag orkar igen.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0