Du har blivit min största mardröm!

När jag tror att jag har släpp allt så självklart tittar du in i mina drömmar och det är inte första gången.. Jag vill inte ha det såhär jag vill kunna släppa dig så som du släppte mig, som om det inte var nån stor grej.. Men jag ska säga dig en sak för mig var det är stor grej och det gör fortfarande ont och jag håller fortfarande på att läka, men det skiter ju du i för du kastade bort mig som om jag inte betydde nånting för dig och lämnade mig ståendes utan svar på mina frågor och det är det som gör ondast. Att fortfarande inte veta varför du gjorde som du gjorde hur du kunde vara så hjärtlös, jag undrar fortfarande för det är inte såhär jag minns dig. Va hände med den killen som jag blir så fruktansvärt förälskad i? Kan han bara komma tillbaka för EN dag och förklara för mig så jag sen kan få släppa och gå vidare? EN DAG, det är allt jag ber om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0