Each heartbeat hurts!

Jag känner mig så lurad och så hemskt korkad att jag inte såg det från början, jag va bara en lek för dig och det gör så jävla ont. Ingen kommer nånsin förstå den smärtan jag känner just nu, jag vill bara glömma dig och allt vi hade. Jag vill inte minnas nått för den här gången har du sårat mig så extremt hårt och smärtan försvinner inte, det känns som att den bara blir värre och värre för varje dag som går.. Det här har krossat mig totalt och jag vet inte om jag kommer kunna komma ur den här depressionen. Allting känns så hemskt mörkt ut nu och jag är rädd, jag vet inte hur jag ska bete mig eller vart jag ska ta vägen. Jag känner mig så ensam och svag!

Kommentarer
Postat av: Johana Duggin

du är aldrig ensam <3

2012-09-24 @ 13:06:42
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0