Hemsk jävla vecka!

Efter en lång vecka men många motgångar och mycket sitta inne så är den äntligen slut! Det har varit en riktigt jobbig vecka så jag hoppas verkligen att den nya veckan blir bättre. Imorgon har jag iaf fullbokad dag ska ta en promenad med hunden till mammas jobb och när hon slutar ska vi handla och sen fixa i stallet, när det är klart ska jag äntligen få träffa bästa Marie som vi har bokat att träffats och alltid har det varit nått i vägen. Men imorgon ska vi ses och då ska det bli mycket tjejsnack och myspys, längtar så att jag döööör ungefär. Det är verkligen vad jag behöver efter den här hemska veckan. Men nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill och kanske få nån sömn också! Godnatt alla underbara som fortfarande följer min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0